Per començar anem a jugar a veig-veig i fer frases amb el nombre d'elements més gran possible.
Aquest blog és una finestra oberta a les famílies per a conèixer qué fem a classe d'audició i llenguatge
martes, 30 de septiembre de 2014
lunes, 29 de septiembre de 2014
MILLORAR L'ESCOLTA ACTIVA
A aquest col·legi d'andalusia podem trobar molts recursos i proves diagnòstiques de 4t però en castellàhttp://www.ceiploreto.es/index2.htm
ORDEN ALFABÈTIC PER ALS ALUMNES DE SEGON
Pareix fàcil quan ja ho saps però aquest dies en segon curs m'ha adonat que és molt difícil per alumnes de primer cicle així penje una forma més fàcil que he trobat a internet .Primer escrius l'lfabet amb un nombre davant i després vas buscant el nombre primer per copiar-ho seguint l'ordre després.Podeu fer unes quantes proves a casa amb aquest model .Inventevos llistes de paraules començant per tres paraules,després quatre,desprès cinc i fins a sis per a segon de primària.
MÚSICA PER A LOGOPÈDIA
Gràcies a molts companys dels blocs de xtec de catalunya podem usar recursos per a conèixer la veu a la nostra aula de logopèdia .He estat llegint un article de Miren que ens fa reflexionar als nous blogueros de la importància de fer constar que no som els autors d'aquestos materials que es pengen en la xarxa i que fem constar l'autoria.Crec que té rao que els companys que fan els recursos han gastat temps,il·lusió i esforç i nosaltres aprofitem els seus materials a la classe .Es just fer un reconeixement al seu treball.Està clar que no els he fet jo.
http://blocs.xtec.cat/musicaipdi/
sábado, 27 de septiembre de 2014
UNITAT 1: COMENCEM LOGOPÈDIA
Per fi ja tenim la mestra de segon i jo puc tornar a la meua classe de logopèdia.Així penje les proves que anirem fent per fer l'avaluació inicial dels alumnes d'al.
Temporalització de l'unitat 1 de logopèdia: Normalment haguera durat tot el mes de setembre).Per les circumstàncies durarà només una setmana.
Hem revisat la llista d'alumnat de la memòria de la PGA del curs passat.
Hem avaluat a tots els alumnes i establert les actuacions directes.
https://picasaweb.google.com/114438065749812384936/RegistroFonologicoInducido?noredirect=1#5667006380364664258
https://picasaweb.google.com/mibibliotecadelogopedia/RegistroFonologicoInducido
al blog las cositas de audición y lenguaje he trobat un informe més curt,més fàcil i més clar que els que feem a la nostra escola
https://www.scribd.com/doc/168668190/INFORME-LOGOPEDICO
http://www.cpraviles.com/materiales/LEA/html/ev.html
i avaluat les disfonies amb el protocol de logopedasinrecursos.
http://www.logopedasinrecursos.org/materiales/material-diagnostico/b8-37-disfoniainfantil.pdf
per fer associacions lògiques i veure com pensa
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5559405326552709553?banner=pwa
Per avaluar les pràxies i/o atenció indirecta :pràxies per a imprimir
https://plus.google.com/photos/114687836686931151340/albums/5613665507556346753?banner=pwa
ciceron tots els fonemes amb dibuixets
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5549054603868817473?banner=pwa
Per avaluar dislalies des de el nuv@al:
http://www.cpraviles.com/materiales/LEA/html/ev.html
Hem omplit un informe inicial de cadascú dels alumnes segons la seua patologia.
Hem fet un mur amb les fotos de tots els alumnes per nivells i tutores.
Hem organitzat els horaris seguint les orientaciones legals .
Hem parlat de les normes de l'aula d'al i de les del centre quan anem o tornem de l'aula d'al a l'aula ordinària.
Temporalització de l'unitat 1 de logopèdia: Normalment haguera durat tot el mes de setembre).Per les circumstàncies durarà només una setmana.
Hem revisat la llista d'alumnat de la memòria de la PGA del curs passat.
Hem avaluat a tots els alumnes i establert les actuacions directes.
https://picasaweb.google.com/114438065749812384936/RegistroFonologicoInducido?noredirect=1#5667006380364664258
https://picasaweb.google.com/mibibliotecadelogopedia/RegistroFonologicoInducido
al blog las cositas de audición y lenguaje he trobat un informe més curt,més fàcil i més clar que els que feem a la nostra escola
https://www.scribd.com/doc/168668190/INFORME-LOGOPEDICO
http://www.cpraviles.com/materiales/LEA/html/ev.html
i avaluat les disfonies amb el protocol de logopedasinrecursos.
http://www.logopedasinrecursos.org/materiales/material-diagnostico/b8-37-disfoniainfantil.pdf
per fer associacions lògiques i veure com pensa
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5559405326552709553?banner=pwa
Per avaluar les pràxies i/o atenció indirecta :pràxies per a imprimir
https://plus.google.com/photos/114687836686931151340/albums/5613665507556346753?banner=pwa
ciceron tots els fonemes amb dibuixets
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5549054603868817473?banner=pwa
Per avaluar dislalies des de el nuv@al:
http://www.cpraviles.com/materiales/LEA/html/ev.html
Hem omplit un informe inicial de cadascú dels alumnes segons la seua patologia.
Hem fet un mur amb les fotos de tots els alumnes per nivells i tutores.
Hem organitzat els horaris seguint les orientaciones legals .
Hem parlat de les normes de l'aula d'al i de les del centre quan anem o tornem de l'aula d'al a l'aula ordinària.
FESTA DE BENVINGUDA
Aquest curs hem fet una festa de benvinguda i els alumnes que han vullgut ensenyar als companys com toquen de bé ens han ajudat.Mireu que bé ens ho hem passat.
Primer vam fer un taller d'escacs.
Després vam anar a escoltar una versió diferent de la cançó de l'escola.
Per continuar amb els instruments de vent
Després al menjador vam escoltar els instruments de corda:
Primer vam fer un taller d'escacs.
Després vam anar a escoltar una versió diferent de la cançó de l'escola.
Per continuar amb els instruments de vent
miércoles, 24 de septiembre de 2014
LIM A LA XARXA
Jocs de lectoescriptura LIM
Des del bloc
En el bloc la caseta,un lloc especial hi posa :hem conegut uns fantàstics jocs fets per Salud Zambrana amb l’eina
d’autor LIM en els que ens ajuden a treballar la
lectoescriptura.
Cliqueu sobre cada imatge per accedir a cada joc:(hi ha moltíssims LIM de lletres cliqueu en la direcció del bloc la caseta,un lloc especial per accedir.
En el bloc de Miren :
En esta página de "LA CLASE DE MIREN" podréis
encontrar diferentes libros LIM para poder jugar y a la vez practicar
vuestra lectura, asi que pincha sobre la imagen y...... ¡¡¡ A JUGAR !!!y aclaro "no los he hecho yo"
EXPLIQUEM QUÈ SABEM JA
Aprofitant els murals que tenim a l'escola sobre els animals vam fer grups i alguns individuals per explicar coses que ja sabem.
i també llegim llibres que hem portat de casa.
Moltes gràcies als pares!
i també llegim llibres que hem portat de casa.
Moltes gràcies als pares!
PARAULES BONIQUES
A valencià la primera lectura era que Pupi canviaba una paraula bonica per a tranquilitzar a l'Olimp.Així vam fer un concurs de paraules en castellà i en valencià i vam votar la que ens pareixia més bonica.les paraules les tenim en un pot per a quan algú no es recorda i només gasta paraules lletges que ens fan sentir mal.Aprofitem llengua per treballar l'educació emocional.També hem fet un semàfor de les emocions per aprendre a parar i pensar abans de respondre agressivament davant de qualsevol problema.
MATEMÀTIQUES I REALITAT
Per a fer matemàtiques cal situacions reals on els xiquets s'adonen que el llenguatge matemàtic resol problemes i no alinrevés creem problemes artificials per fer gráfiques,operacions etc.Per aquest motiu hem aprofitat el fet de elegir el nom de la classe per fer votacions i representar-ho amb una gràgica.Per fer-la usarem el generador d'aquesta direcció web perquè és superfàcil.
http://www.generadordegraficos.com/graph?selected_graph=barA la fi de la votació hem decidit que la nostra classe serà la de les sirenes i tritons i farem un dibuixet per a la porta.
Li direm a la mestra d'anglés que ens ajude a comprendre la cançó de les sirenes de Bubble Guppie de Clan TV
https://www.youtube.com/watch?v=snrQ-8jL8nw
També ens hem fet aquesta imatge per a la porta de classe on line a aquesta direcció.
http://fotomontajeonline.net/fotomontaje-con-sirenas-para-chicas/
També fem el llibre i tenim plantilles per fer operacions que podeu imprimir a casa .
Suscribirse a:
Entradas (Atom)