lunes, 9 de mayo de 2016

GRÀCIES PERLETES!

La setmana passada vam anar al teatre .M'ho vaig passar genial i vaig disfrutar de la companyia dels meus alumnes -En quatre anys es fan tan grans!Es nota que estava feliç???????

Vam anar en autobus fent paradetes pel poble :a les reballadores i al museu.
Al museu vam fer preguntes i vam escoltar les explicacions que van ser molt interessants


Vam fer l'obra de teatre que no la pengem perquè volem que siga una sorpreseta per als pares només podeu veure el trayler a
https://www.youtube.com/watch?v=mpPpUPFgU2g

Al blog de educamoocnarrativadigital estic fent els passor per convertir una idea a text narratiu,després a text teatral,després he fet la storyboard i després el muntatge de vídio .

Estem fent també el conte adaptat per a infantil.
Jo crec que és important que els alumnes participen de la seua cultura ja que no s'estima el que no es coneix.


No hay comentarios:

Publicar un comentario