sábado, 7 de julio de 2018

INSTRUCCIONS PER AL PRÒXIM CURS -AL

Per buscar legislació educativa podem anar a https://legislacioeducativa.blogspot.com/2018/07/dogv-8332-05072018-instruccions-per.html

Ací podem trobar ja les orientacions per al curs pròxim des del 27 de juny


Ens interessa molt el punt :

5.2.6. Especialitats de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge

 Ës important resaltar les funcions següents: 
a) Participar com a membre en la comissió de coordinació pedagògica.
 b) Col·laborar amb qui exercisca les funcions d’orientació al centre i amb els tutors i les tutores en el seguiment de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.
 c) Col·laborar amb els tutors i les tutores en l’elaboració de les adaptacions curriculars.
 d) Intervindre directament en l’atenció educativa de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, de manera coordinada amb el tutor o tutora i amb altres membres de l’equip docent.
 e) Informar i orientar els representants legals de l’alumnat amb el qual intervé per aconseguir el màxim nivell de col·laboració en el procés d’ensenyament i aprenentatge. 

4. Els i les especialistes de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge, al costat de l’especialista en orientació educativa, assessoraran el professorat en l’atenció a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu a l’aula ordinària des d’una perspectiva inclusiva. 

5. L’especialista d’Audició i Llenguatge assessorarà i col·laborarà amb els i les mestres d’Educació Infantil en el disseny i implementació de programes d’estimulació del llenguatge oral dirigits a tot l’alumnat.


Diferència i parla de tres tipus d'alumnat a:

 l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, necessitats educatives especials o necessitats de compensació educativa 

No hay comentarios:

Publicar un comentario