Apuesta setmana parlarem de les festes .Recontar fets visguts és un contingut de logopèdia .
Aquest blog és una finestra oberta a les famílies per a conèixer qué fem a classe d'audició i llenguatge
sábado, 27 de mayo de 2017
FESTES DE MAIG FETS VISGUTS
https://www.nuestrasfiestas.com/castell%C3%B3n/fiestas-en-almassora/festes-de-santa-quit%C3%A8ria-en-almassora/
Apuesta setmana parlarem de les festes .Recontar fets visguts és un contingut de logopèdia .
Apuesta setmana parlarem de les festes .Recontar fets visguts és un contingut de logopèdia .
LES CIRERES DE VILLAMALUR
http://www.youtube.com/watch?v=emjqvP_hKPc
Aquesta setmana de festes d'Almassora he estat agafant cireres al meu poble i he fet aquest conte que espere que vos agrade .
Treballem vocabulari:arbre,branques,pom i cireres.
Aquesta setmana de festes d'Almassora he estat agafant cireres al meu poble i he fet aquest conte que espere que vos agrade .
Treballem vocabulari:arbre,branques,pom i cireres.
viernes, 26 de mayo de 2017
EL LLOP HA TORNAT EXPLAING EVERITHING
Per fi poder escoltar el conté deos xiquets de 5 años El Llop ha tornat
http://www.youtube.com/watch?v=IHmVVeOVjDs
http://www.youtube.com/watch?v=IHmVVeOVjDs
martes, 23 de mayo de 2017
ELS GLOBUS A LOGOPÈDIA
Els globus son un bon recurs per treballar el buf i el seu control.Ës necessari per a millorar l'articulació dels fonemes,sobre tot la essa i la erra.
CONTINGUTS DE PARLA
A logopèdia vene alumnes que no articulen alguns fonemes.Fem ejercicis de pràxies ijuguem a jocs de parla.
Crec que son continguts específics per a les seues necessitats educatives i que difícilment es poden fer dins de les seues aules ordinàries.
No compreng massa el concepte que porta endavant la nostra Conselleria per a fer prevenció a infantil.Hi ha alumnes que necessiten uns aprenentatges específics i que si es tracten a temps eviten dificultats en primària .Estic convençuda que quan antes posem falques per ajudar als alumnes més eficaços son els resultats.
Una vegada en una xarrada un politic ens va dir als mestres que cal ensenyar als alumnes a volar.És cert però amb als alumnes amb necessitats específiques cal acompanyar-los,posar recursos per compensar les desigualtats des de menuts (des d'infantil).
Crec que son continguts específics per a les seues necessitats educatives i que difícilment es poden fer dins de les seues aules ordinàries.
No compreng massa el concepte que porta endavant la nostra Conselleria per a fer prevenció a infantil.Hi ha alumnes que necessiten uns aprenentatges específics i que si es tracten a temps eviten dificultats en primària .Estic convençuda que quan antes posem falques per ajudar als alumnes més eficaços son els resultats.
Una vegada en una xarrada un politic ens va dir als mestres que cal ensenyar als alumnes a volar.És cert però amb als alumnes amb necessitats específiques cal acompanyar-los,posar recursos per compensar les desigualtats des de menuts (des d'infantil).
SOMRIURE A L'ESCOLA
ESCOLA ACTIVA
M'encanta la meua escola .Les mestres d'infantil treballen per projectes .aquesta forma de treball facilita que els pares participen a les classes i aporten continguts i valors als aprenentatges dels xiquets .
A les aules de 4 anys han vingut pares .
És una passada anar pel passadís i trobar-te una ovelleta,continuar pel pati i trobar una moto i passar al jardí i trobar-te un taller sobre els íbers.

Els alumnes de cinc anys han representat una obra de tatre al gimnàs "El llop ha tornat".
Al trinquet del gimnàs continuant passetjant podem veure les escultures exposades per a que puguen veure les els pares .
A primària olorem com es coen les rosquilletes que fan els alumnes de tercer cicle .
A la mateixa setmana els alumnes majors de sisè pujen al Penyagolosa i els de primer cicle es van a dormir fora una nit.
També és veritat que a vegades ens esstresem però a mi m'agrada treballar a una escola innovadora i tan activa.
A les aules de 4 anys han vingut pares .
És una passada anar pel passadís i trobar-te una ovelleta,continuar pel pati i trobar una moto i passar al jardí i trobar-te un taller sobre els íbers.
Els alumnes de cinc anys han representat una obra de tatre al gimnàs "El llop ha tornat".
Al trinquet del gimnàs continuant passetjant podem veure les escultures exposades per a que puguen veure les els pares .
A primària olorem com es coen les rosquilletes que fan els alumnes de tercer cicle .
A la mateixa setmana els alumnes majors de sisè pujen al Penyagolosa i els de primer cicle es van a dormir fora una nit.
També és veritat que a vegades ens esstresem però a mi m'agrada treballar a una escola innovadora i tan activa.
GRÀCIES GUAPÍSSIMES ! COMISSIÓ RECICLA A L'ESCOLA
Gràcies a les meues companyeres hem portat a l'escola un projecte de reciclatge i l'hort escolar .
Han fet aquesta escultura per a educart 2017
Han fet aquesta escultura per a educart 2017
sábado, 13 de mayo de 2017
viernes, 5 de mayo de 2017
VISUAL THINKING INICIEM CURSET I BLG NOU
Ja he començat un nou curs de Educalab sobre pensament visual.
He creat un blog nou com a portafoli del curset.
Crec que aprendre coses noves per aplicar-les a logopedia.
Clar que en castellà ja que és d'una plataforma del MEC.
http://visualthinkinglogopedianuriaal.blogspot.com.es/
He creat un blog nou com a portafoli del curset.
Crec que aprendre coses noves per aplicar-les a logopedia.
Clar que en castellà ja que és d'una plataforma del MEC.
PROJETES DEL COL·LEGI A TIMELINE

http://www.timetoast.com/timelines/projectes-ceip-germans-ochando
http://www.timetoast.com/timelines/875832
Com que el conte en TIMETOAST és gratis no podem "embemed" el còdic només podem anar amb el enllaç o pagar un compte premium.
També s'ha compartit en el facebook del col·legi
lunes, 1 de mayo de 2017
SORGENFRESSER ,EL MONSTRE MENJA MALSOMNIS
Fa uns dies vaig tribar a la xarxa una idea interessant ,los sorgenfresser,monstres menja malsomnis .Com que els meus alumnes a vegades tenen pors i malsomnis he fet aquest i s'ha menjat els nostrs malsomnis.
http://www.mamapsicologainfantil.com/monstruos-come-miedos-los-sorgenfresser/
també hem treballat el llenguatge intern,aquell que ens serveis per regular les nostres conductes,els pensaments positius ,els negatius i com controlar la frustració quan les coses no ens ixen com volem i quines estratègies podem emprar.
http://www.mamapsicologainfantil.com/monstruos-come-miedos-los-sorgenfresser/
també hem treballat el llenguatge intern,aquell que ens serveis per regular les nostres conductes,els pensaments positius ,els negatius i com controlar la frustració quan les coses no ens ixen com volem i quines estratègies podem emprar.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)