QÜESTIONS A RESOLDRE
Buscar informació sobre que són els graffitis i com han evolucionat fins
a convertir-se en obres d’art.
Fer un TAG,és a dir un graffiti
del nostre nom amb un programa de creació de graffitis on line aprofitant la
PDI i després fer un mur amb tots ells.
Fer ús de les tècniques on line de creació de missatges visuals.
Fer una plantilla i valorar
el seu ús per a repetir un dibuix de forma rápida i senzilla.
Llistar els elements necessaris per a ser un graffiter
Fer un text argumentatiu per
valorar els límits entre vandalisme i/o art.
Observar i pasar d’un text
informatiu a un mapa de conceptes els elements bàsics a conèixer en els
graffitis.
Plantejar preguntes i formes de trobar informació planificant conscienment com resoldre els nostres dubtes.
Comprendre que darrere d’una imatge hi ha una comunicación intencionada i que cada vegada més
sigan capaços de posar en dubte els
missatge que altres han elaborat per a ells.
Fer un text instructiu per a
fer ús de la técnica dels graffitis.
Reflexionar i veure la relació entre colors i emocions.
Passar d’una información visual i oral amb llenguatge científic (vidio youtube)
a un pretext oral i per fi a un text escrit amb paraules menys
científiques(vulgars) i altre en llenguatge escolar per adonar-se que usem un
tipus de paraules o altres segons on i amb qui ens comuniquem.(pragnàtica).
Buscar informació i fer una proposta d'autor graffiter i fer un esbós (adaptació de la seua obra que no còpia) per a presentar-la al concurs de l'escola.
Buscar informació i fer una proposta d'autor graffiter i fer un esbós (adaptació de la seua obra que no còpia) per a presentar-la al concurs de l'escola.
Aquest projecte que naix com un recurs per treballar una competència comunicativa ,plàstica es
converteix cada vegada més en un recurs per treballar les emocions i els valors
i per tant la competencia metodológica,per a aprendre a aprendre i les
competències personals de iniciativa personal i la competència per conviure i
habitar el món.
PRODUCTE DEL PROJECTE
Després de totes les accions del punt anterior farem un quadre prototip
d’un mur de graffiti i proposarem a l’equip directiu fer un concurs de
graffitis per al curs pròxim .Aquesta tasca ens portarà a treballar els
elements formals d’un escrit administratiu (la sol·licitud).
Aquesta setmana només hem investigat técniques digitals de llenguatge plàstic però anirem penjant al blog els altres passos per si algú vol fer a la seua escola aquest projecte perquè jo no he trobat res fet ja a internet .
Aquesta setmana només hem investigat técniques digitals de llenguatge plàstic però anirem penjant al blog els altres passos per si algú vol fer a la seua escola aquest projecte perquè jo no he trobat res fet ja a internet .
No hay comentarios:
Publicar un comentario