domingo, 19 de mayo de 2013

TOT ÉS A LA XARXA .NOMÉS CAL TROBAR-HO

Quan treballava fa anys de mestra teniem que pedre el temps fent-nos el nostre material pròpi .Aquest curs li pegue voltes i voltes a la idea que ja tot és a la xarxa,al núvol només cal trobar-lo però a vegades perdem massa temps seleccionant i prioritzant .No cal tanta informació,tan de recurs ?...i si per no buscar estem fent classe en el pitjor i no en el millor recurs?
Els meus companys i els meus fills hem diuen que no pense tant però la Conselleria hem paga per pensar com fer més competents als meus alumnes ,o no?

INTERESANT PÀGINA AMB PROGRAMACIONS I REECURSOS TIC QUE SON NOUS PER A MI
http://audiciontierno.blogspot.com.es/2012/07/imagenes-interactivas-con-thinglink.html

http://es.scribd.com/doc/14819020/Las-CCBB-en-la-intervencion-del-maestro-AL

por competencias scribd genial  maulen al pero es descarrega pagant

http://es.scribd.com/doc/56587937/PROGRAMACION-DE-AYL-POR-COMPETENCIAS-BASES-ANATOMICOS-FUNCIONALES

PROGRAMACION GENERAL AL PER IMPRIMIR DE RAQUEL CAMERA

https://docs.google.com/file/d/0B6dWtYYgzGCQNmRjMWIzOTMtOWRhYi00OTZlLWJmZDctMGQ4MDdjYWYyNjg3/edit?hl=es

COMPETENCIA DIGITAL GENIAL PARA EL AULA DE AL

http://audiciontierno.blogspot.com.es/2012/07/competencia-digital-en-el-aula-de.html

BLABBERIZE HERRAMIENTA GRABAR CON AVATAR.

http://audiciontierno.blogspot.com.es/2012/10/blabberize-pragmatica.html

SIMBALO UNIDADES DIDACTICAS

http://www.symbaloo.com/mix/unidadesdidaacute-cticas

DIFICULTAD LECTORA

http://dificultadeslectoras.blogspot.com.es/view/flipcard

SIMBALOO FONOLOGICO
http://www.symbaloo.com/mix/fonologia

CONTES
http://www.symbaloo.com/mix/cuentosadaptados

http://www.pictocuentos.com/

Tot el que cal fer amb tics AMB LES TIC PODEM,,,
http://www.carmebarba.cat/

ELS MEUS SLIDSHARE

http://www.slideshare.net/davidser/savedfiles?s_title=habilidades-fonologicas-16322243&user_login=Verdy&from=download_notification_email&utm_source=saved_files&utm_medium=ssemail&utm_campaign=download_notification

No hay comentarios:

Publicar un comentario