miércoles, 29 de abril de 2015

EMOCIONS I PARLA

Podem motivar als alumnes amb e trailer de la pel·lícula de Pixar Home per a treballar les emocions.


a no quede quasi res per acabar el curs i alguns dels meus alumnes estàn començant a no controlar la frustració que els produeix no anar al ritme que els seus companys,alguns estàn enfadats amb el mòn en general .per aquest motiu anem a treballar com controlar la frustració.
Primer han de saber què és exactament el que els fa frustrar-se i enfadar-se,després parar un poquet,evitar actuar sense pensar ,pensar un pla alternatiu i evitar fer-se la víctima.
A l'aula de logopèdia els alumnes venen a aprendre a usar el llenguatge i/o millorar la parla però si no es senten bé no parlen i sense fer-ho no podem millorar.Així treballem també les emocions.A aquest dies treballarem la relació entre pensament i parla i com els pensaments positius afecten a una parla més positiva.

Comprendrem i passarem del nivell de paraules al nivell de frase.




 I a més a més per a les nostres mares els dediquem aquesta imatge .No fan falta paraules.

A més a més els meus alumnes moltes vegades hem diuen que sóc vella perquè tinc arrugues  i les seues mares son molt més jovens i jo per llevar-li importància als trets físics quan algú hem diu que li han dit grossa  o algún insult jo els dic 
gorda...jo sí sóc grossa, i vella ...i...
Així que veurem aquesta imatge i diferenciarem entre sinónims,ironies i el límit del cinisme que fa mal.

i per supost continuem treballant la respiracióhttps://www.youtube.com/watch?v=rHgRMUIuV2o

,les pràxies
https://www.youtube.com/watch?v=_kk7AQybJCk (per a fer la erra)
 https://www.youtube.com/watch?v=9d8JZkQXyuw
.la memòria sequencial auditiva
http://es.slideshare.net/adrianalascurain/terapia-auditiva-verbal


,la percepció de sons la consciència fonològica

 i la comprensió i expressió oral.
Continuem gravant les nostres pròpies pràxies i farem un vídio per a que altres xiquets puguen aprendre amb nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario