sábado, 23 de enero de 2016

APP PER IPAD GOVIDEOS


Com a usuaria d'una tauleta Android m'ha costat prou d'entendré que el sistema comparat amb iPad és molt diferent.En android jo des del meu ordinador podia obrir ,modificar o suprimir carpetes amb l'Ipad no.
Al meu iPad només té carpetes on es guarden les fotos i els pdf però no la música.Ni té carpetes per descarregar vidios des del meu dropbox o drive.
Els ordinador de l'escola pública a la Comunitat Valenciana son de lliurex i no tenim cap mac per accedir a itunes.

Per poder fer el matéix en l'ipad que en android  tindria que baixar el que es diu un sistema d'arxius que són com els caixonets on es poden guardar la música que sí sabía fer-ho amb el meu  ordinador.

La solució que he trobat és anar a App Store  i posar go videos al buscador,ix una aplicació per guardar vídeos a l'ipad via Google Drive .
GoDocs Videos for Google Drive lightroomapps OU

https://itunes.apple.com/es/app/godocs-videos-for-google-drive/id639560426?mt=8

També hi ha l'opció de fer  trampes i trobar les escletxes del sistema iPad.Aixó es diu "jalbreak". Però si fem aixó ens arriesguem a que no tinguem la cobertura del segur ,si ens passa alguna cosa, a més a més del conflicte moral que ens suposa ser mestres d'escola i no fer les coses bè.

Així ens queda l'opció de pagar i usar els servicis d'itunes ,que és el servici que ofereix legalment l'ipad ó usar apps legals de descàrrega i pujar/baixar, tot, amb els servicis del núvol de la xarxa d'internet com drive ó dropbox.

Per fer us del nuvol tenim que treballar sempre amb wifi .

Quan parlem de l'ús de l'ipad a les escoles tenim que pensar per a que el volem fer servir .

És un excel.lent recurs per usar imàgens i Pdf però no podem fer el mateix  ús que amb un ordenador i una PDI.

Tambè tinc una dificultad per a escriture les entradas d'aquest blog perquè el teclat està en castellà i auto corregeix .Si algú sap la resposta vos agrairia
moltíssim trobar una solució .

No hay comentarios:

Publicar un comentario