sábado, 16 de diciembre de 2017

CONVERSEM

Fa uns dies pujant al meu poble vaig tindre un accident.M'he he tingut que comprar un cotxe nou i els alumnes d'infantil de la meua classe vam pujar al cotxe parat.S'HO VAN PASSAR MOLT BÉ.

Va ser l'excusa per parlar de les seues experiències,d'on anaven amb els seus pares ,de com era el seu cotxe i de moltes coses més.Vam reflexionar sobre la diferència de explicar aluna cosa i de conversar sobre un tema.També de com ha de ser un diàleg i que si estvem parlant d'aquest tema s'ha de seguir un fil conductor i no valia botar a parlar d'algun altre tema que no tenia res a veure.

En les converses hi ha vegdes que sense adonar-nos fem aixó.
Quan avaluem pragmàtica ens fixem en la facilitat o no que tenen els alumnes de seguir una conversa,de si fan o no reconduccions,o si son capaços de mantindre l'interés dels altres conversadors.
Alguns alumnes son millors conversadors que altres i alguns tenen dificultats de comunicació i al final els veus asoles pel pati perquè no saben com comunicar-se correctament.També ens passa als adults .Tenim que alternr els torns.SI NOMÉS VULL PARLAR JO ELS ALTRES PERDEN L'INTERÉS PER LA CONVERSA.
També que consta de una apertura,seguir el tema ,fer un "quiebro" i un tancament.













Hem trebllat del blog El sonido de la hierba al crecer aquestes imatges
http://elsonidodelahierbaelcrecer.blogspot.com.es/2014/03/que-controlo-en-una-conversacion-reglas.html
També algunes recomanacions de http://elsonidodelahierbaelcrecer.blogspot.com.es/2014/09/consideraciones-sobre-las-conductas.html





No hay comentarios:

Publicar un comentario