Ací podem trobar ja les orientacions per al curs pròxim des del 27 de juny
Ens interessa molt el punt :
5.2.6. Especialitats de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge
Ës important resaltar les funcions següents:
a) Participar com a membre en la comissió de coordinació pedagògica.
b) Col·laborar amb qui exercisca les funcions d’orientació al centre
i amb els tutors i les tutores en el seguiment de l’alumnat amb necessitats
específiques de suport educatiu.
c) Col·laborar amb els tutors i les tutores en l’elaboració de les
adaptacions curriculars.
d) Intervindre directament en l’atenció educativa de l’alumnat amb
necessitats específiques de suport educatiu, de manera coordinada amb
el tutor o tutora i amb altres membres de l’equip docent.
e) Informar i orientar els representants legals de l’alumnat amb el
qual intervé per aconseguir el màxim nivell de col·laboració en el procés
d’ensenyament i aprenentatge.
4. Els i les especialistes de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge,
al costat de l’especialista en orientació educativa, assessoraran
el professorat en l’atenció a l’alumnat amb necessitats específiques de
suport educatiu a l’aula ordinària des d’una perspectiva inclusiva.
5. L’especialista d’Audició i Llenguatge assessorarà i col·laborarà
amb els i les mestres d’Educació Infantil en el disseny i implementació
de programes d’estimulació del llenguatge oral dirigits a tot l’alumnat.
Diferència i parla de tres tipus d'alumnat a:
l’alumnat amb necessitat específica de suport
educatiu, necessitats educatives especials o necessitats de compensació
educativa
No hay comentarios:
Publicar un comentario