martes, 17 de septiembre de 2013

DE PT A AL NO HI HA NI UN PAS!

Fa temps que no em posava a escriure al blog.Han passat moltes coses.Per les retallades van  suprimir la meua plaça de pt.A juliol vaig obrir un altre bloc com a logopeda. Ara sóc al mateix cente però de logopeda.He cregut convenient seguir en aquest mateix blog perquè no vull renunciar a la feina que he estat fent durant gairebé vint anys i vull aportar la meva experiència en un altre aspecte com és la logopèdia.A partir d'avui les entrades seràn sobre el treball a l'aula de logopèdia però des de la mateixa finestra que vaig decidir obrir fa tres anys, des del meu bloc de Germans Ochando.Espere que m'acompanyeu en la meua aventura sobre com treballar la competència lingüística oral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario