Temporalització de l'unitat 1 de logopèdia: tres setmanes.
Hem revisat la llista d'alumnat de la memòria de la PGA del curs passat.
Hem avaluat a tots els alumnes i establert les actuacions directes.
https://picasaweb.google.com/114438065749812384936/RegistroFonologicoInducido?noredirect=1#5667006380364664258
https://picasaweb.google.com/mibibliotecadelogopedia/RegistroFonologicoInducido
http://www.cpraviles.com/materiales/LEA/html/ev.html
i avaluat les disfonies amb el protocol de logopedasinrecursos.
http://www.logopedasinrecursos.org/materiales/material-diagnostico/b8-37-disfoniainfantil.pdf
per fer associacions lògiques i veure com pensa
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5559405326552709553?banner=pwa
Per avaluar les pràxies i/o atenció indirecta :pràxies per a imprimir
https://plus.google.com/photos/114687836686931151340/albums/5613665507556346753?banner=pwa
ciceron tots els fonemes amb dibuixets
https://plus.google.com/photos/111295357234401611222/albums/5549054603868817473?banner=pwa
Hem omplit un informe inicial de cadascú dels alumnes segons la seua patologia.
Hem fet un mur amb les fotos de tots els alumnes per nivells i tutores.
Hem organitzat els horaris seguint les orientaciones legals .
Hem parlat de les normes de l'aula d'al i de les del centre quan anem o tornem de l'aula d'al a l'aula ordinària.
Hem pensat sobre què feem el curs passat amb l'altra logopeda,què ens queda per fer i perquè volem fer-ho i a que ens comprometem.
Hem decorat la tapa del nostre portafoli d'al que anirem omplint durant el curs.La primera competència que volem aprendre és aprendre a presentarnos davant d'altres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario