viernes, 22 de noviembre de 2013

APRENENTATGE SIGNIFICATIU I TABLETS.


 

Ens hem apuntat a un curs de formació a l'escola i ens han facilitat una tablet per classe .Estem molt contents encara que usarem molt de temps personal per aprendre .El primer dia que vaig ensenyar la tablet als meus alumnes com un regal  maravilllós m'he vaig quedar bocabadada quan tots hem van dir que tenien una tablet a casa.Vaig pensar què endarrerida va l'escola de la vida  dels nostres alumnes.
Així que estem aprenent els mestres dels alumnes i estem investigant sobre aplicacions per a la nostra tablet android i després farem investigació-acció dins de les aules.
Anirem penjant les pàgines relacionades amb la tablet interessants i tot el que fem en el curs de formació.

http://www.softonic.com/s/aplicaciones-android-gratis-en-espa%C3%B1ol:android/2

Tinc una alumna de pràctiques a l'aula de logopèdia i m'ajuda a replantejar-me la tarea docent i reflexionem molt sobre l'aprenentatge significatiu.Molts pensen que les noves tecnologies son la panacea però jo crec que son una forma més motivadora i propera al nostre alumnat.Si l'aprenentatge és o no significatiu per a l'alumnat dependrà de com i per a què utilitzem aquests recursos TIC.



Sempre cal tindre la ment oberta per incorporar les TIC a l'aula i a la vida .Encara que a alguns no li agrada massa la societat del nostre alumnat és digital.Aixó no vol dir que les famílies tenen que conèixer els perills de les TIC i aprofitar els elements positius de les TIC.
També els mestres tenim que reflexionar com les TIC ens poden ajudar a ensenyar i a aprendre i no reproduir les errades de l'aprenentatge tradicional deixant només les tic com un procediment  motivador o decoratiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario