sábado, 1 de marzo de 2014

UNITAT 14 QUINA ÉS LA PREGUNTA?


A aquesta unitat el punt bàsic és fer preguntes oralment.He trobat un canal de Youtube de "la guapina" amb ejercicis molt bons que anirem fent a la classe.

Aprofitarem el còmic de Mafalda per fer les pràxies d'ella:


Continuarem treballant la relaxació amb el conte de la tortugueta.
i el buf:


També treballarem el dia del llibre i la llegenda de Sant Jordi.
Per pensar tot el que ens aporten els llibres
http://www.youtube.com/watch?v=-Ncx0CYTWtU

per pintar dibuixos de Sant Jordi
https://plus.google.com/photos/111385237029217291083/albums/5319729858216311

Per fer-nos cavaller
http://elmeu.santjordimataeldrac.com/ 
i recordarem els jocs de la web de cavallers que van treballar el curs passat
http://nea.educastur.princast.es/caballeros/principal.htm

i escoltarem el conte interactiu
http://www.petitaxarxa.cat/santjordi/llegenda/

Crearem animacions
http://genmagic.org/santjordi/sanjordi.html

El text del conte és a aquesta direcció i els dibuixos
https://picasaweb.google.com/104018005988941683038/LALLEGENDADESANTJORDI2#5601049223903914274
i el representarem



Podem pujar so i fer audiopuzles o fer els que ja son a la web
http://www.genmagic.net/audio_puzzles/

el conte més crític
http://vimeo.com/11035024#at=0



i seguirem

amb els ejercicis per a la r fluixa i forta:
http://www.youtube.com/watch?v=_kk7AQybJCk
Per aprendre a fer preguntes jugarem a contestar i després pensar quina seria la pregunta adeqüada .Per fer aquest joc ens inventarem una màquina per tornar enrere el temps i poder saber la pregunta que ha provocat la resposta.
La nostra màquina del temps serà molt xula:

A aquesta direcció hi ha un joc per passar a altres époques de la història.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3786980385554380462#editor/target=post;postID=2465305087218934509;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=0;src=link
i ens farem una per cadascú

Hem fet una activitat on hem escoltat una descripció i hem dibuixat el que compreniem que dia aquesta .Després hem fet el contrari hem dibuixat i després hem explicat una descripció d'un animal imaginari que era una mescla de diferents parts d'altres .Després de fer la descripció hem pensat quines eren les preguntes que haviem estan responent sense saber-ho.Com es diu aquest monstre imaginari?De què s'alimenta? On viu?Què li agrada?....

Per exercitar-nos en fer preguntes i respostes hem fet sis preguntes a un company i hem escrit les respostes.Després li hem fet una entrevista amb aquestes preguntes pactades.Normalment a logopèdia no escrivim però per aquesta activitat ens hem fet un guió perquè era molt difícil recordar les preguntes i les respostes ja que hem utilitzat pronoms interrogatius femenins,masculins,en singular i plural.




Hem fet la nostra màquima del temps per treballar les preguntes i respostes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario