Per a començar el curs decarregarem aquests horaris de la pàgina de Orientación Andujr
http://www.orientacionandujar.es/2015/07/27/super-divertidos-horarios-con-los-minions-multiples-distribuciones/horarios-minios-portada-collage/
i aquesta agenda per fer-la servir de registre de seguiment de aquest enllaç també de orientación andujar(està en castellà però ens anirà bé)http://www.orientacionandujar.es/2015/08/04/super-agenda-editable-para-el-inicio-del-curso-2015-2016/agenda-escolar-2015-1016-editable-2/
Imprimirem els taulers de la erra del blog Aula virtual de audición y lenguajehttp://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2015/04/tableros-foneticos-de-la-r-fuerte.html
i també el material de http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2012/10/r-suave-oca-fonetica-y-memory.html
i els tauers per treballar fonemes de http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2013/10/juegos-de-fonemas.html
També imprimirem uns fulls amb diferents dibuixets per fer un al mes per tenir un llibret de seguiment (com un PLE).http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/search/label/bordes%20escolares
Farem la presentació de la nostra titella La senyoreta llengua i mirarem aquest material del enllaç
https://plus.google.com/photos/108570212126181825941/albums/5519056535074323793/5519056709694768354?pid=5519056709694768354&oid=108570212126181825941
Baixarem alguns programetes d'ipad per anar investigant :
http://ipadchiquitajos.blogspot.com.es/
i específicos de logopèdia:
https://itunes.apple.com/mx/app/conversation-therapy-lite/id636843583?mt=8
Per avaluar als alumnes tornarem enrere a l'entrada d'aquest blog de setembre del curs passat on tenim penjades totes les proves necessarie per fer l'informe inicial pel curs 2015-16
http://auladenuriapt.blogspot.com.es/2014/09/per-fi-comencem-logopedia.html
A més amés volem fer una presentació creativa amb els alumnes de logopèdia amb aquestes ferramentes noves :
BLABBERIZE (PRAGMÁTICA)
BLABBERIZE. Herramienta gratis, de uso sencillo que nos permite trabajar la expresión oral con nuestro alumnado: contar historias, recitar poesías, trabalenguas, simular un personaje...eligiendo la imagen (personaje) y grabando la voz. Se puede descargar el vídeo elaborado y guardarlo en nuestro PC o bien insertarlo en nuestro blog mediante código embed.
Os dejo dos ejemplos que he elaborado con mis alumn@s.
LOUPE LOXIA STUDIOMURALES DIGITALES LINO QUIZLET THINGLINKSIMPLEBOOLKLET DICE MAKER VOKI TAGXEDOBrincaLetras BLABBERIZE EDUCAPLAY CANVA
Aquest curs treballarem amb els recursos de La caixa de relaxació
Per començar les pràxies motivarem als alumnes amb la pàgina de monoface
i farem algunes:
Ens farem un ninotet amb pataques decorades com aquesta que vaig trobar a internet (no recorde en quin blog però estava a Pintarest.)
Ens farem el nostrepròpi material de tipus de buf ajudats per aquests models
i per treballar la consciència
fonològica del blog de DOLORES NAVAS PÉREZ però en castellà.
Juegos con los fonemas y los sinfones. Educarex ha realizado este juego para trabajar la comprensión de fonemas-letras-sinfones.
En las tareas de articulación explican con qué órganos se emiten los distintos fonemas.
En las actividades de rehabilitación se realizan actividades de metafonología, discriminación auditiva y visual.
Por último, en el apartado sílabas inversas se realizan actividades de discriminación.
Descárgalo aquí.
AL MATEIX BLOG HI HA MATERIALS SUPERBONS I ORGANITZATS PER TREBALLAR MORFOSINTAXI (també és en castella).
M'agradaria conèixer algun blog en valenià tan bo .Si algú el coneix podeu enviar-me un correu.
M'agradaria conèixer algun blog en valenià tan bo .Si algú el coneix podeu enviar-me un correu.
(pàgina genial i molt organitzada però en castellà). |
PER A LES COMPANYERES DE PT HE TROBAT AQUESTA PÀGINA AMB MOLT DE MATERIAL PER A ELS NOOSTRES ALUMNES DISLÈXICS
https://sites.google.com/a/xtec.cat/eap-b-33/recursos-nee/recursos-nee-trastorns-lectoescriptura
https://sites.google.com/a/xtec.cat/eap-b-33/recursos-nee/recursos-nee-trastorns-lectoescriptura
- Generador de pàgines de còpia.
Crea un fitxer pdf amb pauta i un exercici de còpia segons la mostra triada. Es pot escollir entre pauta montessori, línia simple o quadrícula. - Power Point.
i com sempre ens farem milers de fotos i el nostre mural .
Del blog DOLORES NAVAS PÉREZ usarem els contes per avaluar l'articulació.
http://doloresnavasperez.blogspot.com.es/search/label/Praxias i del mateix blog :
En Infantil Mercedarias he visto este juego para trabajar la clasificación de palabras en función del número de sílabas. Clica en la imagen para ir al juego.
http://www.bromera.com/tl_files/activitatsdigitals/Tilde_2_PF/Tilde2_cas_u1_p9_a4%281_3%29/DURANT AQUEST CURS VULL FER UN LLIBRE DIGITAL DE LOGOPÈDIA AMB EL RECURS DE LA WEB2.0.
http://www.myebook.com/
Imprimirem les progrmacions que necessitem per aquest curs:
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3786980385554380462#editor/target=post;postID=2298487174360061615;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=19;src=link
de LOGOPEDIA ESCOLAR ASTURIAS
IMPRIMIREM LES PROGRAMACIONS DE R S LLENGUATGE DE EDUCASTUR
I LA PROGRAMACIÓ DE LOGOPÈDIAA https://plandecentromanjon.wikispaces.com/5.07.4.+Programaci%C3%B3n+Audici%C3%B3n+y+Lenguaje
No hay comentarios:
Publicar un comentario