jueves, 20 de agosto de 2015

UNITAT 1.PREPAREM L'INICI DE CURS D'AL

Ja només ens queden deu dies per començar ,així he decidit penjar aquesta entrada per ajudar a altres logopedes que vullguen aprofitar aquest recull.
Per a començar el curs decarregarem aquests horaris de la pàgina de Orientación Andujr
http://www.orientacionandujar.es/2015/07/27/super-divertidos-horarios-con-los-minions-multiples-distribuciones/horarios-minios-portada-collage/
i aquesta agenda per fer-la servir de registre de seguiment de  aquest enllaç també de orientación andujar(està en castellà però ens anirà bé)http://www.orientacionandujar.es/2015/08/04/super-agenda-editable-para-el-inicio-del-curso-2015-2016/agenda-escolar-2015-1016-editable-2/

Imprimirem els taulers de la erra del blog Aula virtual de audición y lenguajehttp://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2015/04/tableros-foneticos-de-la-r-fuerte.html
i també el material de http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2012/10/r-suave-oca-fonetica-y-memory.html

i els tauers per treballar fonemes de http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/2013/10/juegos-de-fonemas.html
També imprimirem uns fulls amb diferents dibuixets per fer un al mes per tenir un llibret de seguiment (com un PLE).http://aulavirtualdeayl.blogspot.com.es/search/label/bordes%20escolares
Farem la presentació de la nostra titella La senyoreta llengua i mirarem aquest material del enllaç
https://plus.google.com/photos/108570212126181825941/albums/5519056535074323793/5519056709694768354?pid=5519056709694768354&oid=108570212126181825941
Baixarem alguns programetes d'ipad per anar investigant :
http://ipadchiquitajos.blogspot.com.es/

i específicos de logopèdia:
https://itunes.apple.com/mx/app/conversation-therapy-lite/id636843583?mt=8

Per avaluar als alumnes tornarem enrere a l'entrada d'aquest blog de setembre del curs passat on tenim penjades totes les proves necessarie per fer l'informe inicial pel curs 2015-16
http://auladenuriapt.blogspot.com.es/2014/09/per-fi-comencem-logopedia.html

A més amés volem fer una presentació creativa amb els alumnes de logopèdia amb aquestes ferramentes noves :

BLABBERIZE (PRAGMÁTICA)

BLABBERIZE. Herramienta gratis, de uso sencillo que nos permite trabajar la expresión oral con nuestro alumnado: contar historias, recitar poesías, trabalenguas, simular un personaje...eligiendo la imagen (personaje) y grabando la voz. Se puede descargar el vídeo elaborado y guardarlo en nuestro PC o bien insertarlo en nuestro blog mediante  código embed.
Os dejo dos ejemplos que he elaborado con mis alumn@s.

Acceder al recurso





Aquest curs treballarem amb els recursos de La caixa de relaxació 


Per començar les pràxies motivarem als alumnes amb la pàgina de monoface

i farem algunes:


 Ens farem un ninotet amb pataques decorades com aquesta que vaig trobar a internet (no recorde en quin blog però estava a Pintarest.)

Podem fer el nostre avatar

MIREU EL MEU AVATAR FET AMB http://www.bitstrips.com/create/comic/

Ens farem el nostrepròpi material de tipus de buf ajudats per aquests models

i per treballar la consciència 
fonològica del blog de DOLORES NAVAS PÉREZ però en castellà.

Juegos con los fonemas y los sinfones. Educarex ha realizado este juego para trabajar la comprensión de fonemas-letras-sinfones. 
En las tareas de articulación explican con qué órganos se emiten los distintos fonemas.
En las actividades de rehabilitación se realizan actividades de  metafonología, discriminación auditiva y visual.
Por último, en el apartado sílabas inversas se realizan actividades de discriminación.
Descárgalo aquí.

AL MATEIX BLOG HI HA MATERIALS SUPERBONS I ORGANITZATS PER TREBALLAR MORFOSINTAXI (també és en castella).
M'agradaria conèixer algun blog en valenià tan bo .Si algú el coneix podeu enviar-me un correu.


(pàgina genial i molt organitzada però en castellà).


PER A LES COMPANYERES DE PT HE TROBAT AQUESTA PÀGINA AMB MOLT DE MATERIAL PER A ELS NOOSTRES ALUMNES DISLÈXICS
https://sites.google.com/a/xtec.cat/eap-b-33/recursos-nee/recursos-nee-trastorns-lectoescriptura





i com sempre ens farem milers de fotos i el nostre mural .

Del blog DOLORES NAVAS PÉREZ usarem els contes per avaluar l'articulació.
http://doloresnavasperez.blogspot.com.es/search/label/Praxias i del mateix blog :

En Infantil Mercedarias he visto este juego para trabajar la clasificación de palabras en función del número de sílabas. Clica en la imagen para ir al juego.
http://www.bromera.com/tl_files/activitatsdigitals/Tilde_2_PF/Tilde2_cas_u1_p9_a4%281_3%29/
http://www.bromera.com/tl_files/activitatsdigitals/Tilde_2_PF/Tilde2_cas_u1_p9_a4%281_3%29/

DURANT AQUEST CURS VULL FER UN LLIBRE DIGITAL DE LOGOPÈDIA AMB EL RECURS DE LA WEB2.0.
http://www.myebook.com/


Imprimirem les progrmacions que necessitem per aquest curs:
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3786980385554380462#editor/target=post;postID=2298487174360061615;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=19;src=link

de LOGOPEDIA ESCOLAR ASTURIAS
 /e/
 /k/
 /m/
/n/ 
 IMPRIMIREM LES PROGRAMACIONS DE R S LLENGUATGE DE EDUCASTUR


No hay comentarios:

Publicar un comentario