martes, 1 de diciembre de 2015

PASSAR DE L'IPAD AL BLOG

Quan ja hem fet algunes activitats amb l'ipad tenim que passar els vidios i fotos a l'ordinador de la Conselleria (que no son windows,son lliurex).Conectem l'ipad a l'ordinador i ens copiem la carpeta DCIM però a vegades no ens ho llegeix i tenim que buscar amb el botó dret del ratolí "abrir con".
Ës molt més fàcil pujar el que fem amb l'ipad al núvol(Drive) i des de l'ordinador baixar-ho  del núvol(Drive).
Altra forma de fer-ho és passar els videos fets amb les aplicacions ,per el nostre correu i descarregar-los a l'ordinador, també des de el nostre correu.
Després ho passem a la meua memòria externa perquè jo no use "mestre a casa" i penge totes les entrades a la meua casa,amb el meu internet i al meu blog de blogger. Ja que els mestres no tenim ni temps ni ferramentes per fer aquesta tasca que jo sí considere educativa de fer un blog amb 25.000 visualitzacions i 500 entrades.És molt de temps "fora" de l'horari escolar però jo ho faig amb il·lusió perquè li done un valor educatiu (no de joc ,ni de vendre el nostre producte ,com pensen ,algunes altres persones de l'escola pùblica).

Jo he anat aprenent passant mot de temps fent "assaig i errada" i m'ha sorprés molt que els nostres alumnes majors saben moltíssim i es riuen de nosaltres.A mi m'ajuden molt i crec que és bo que hi haga aquesta relació.
En alguns aspectes jo ensenye i en altre aprenc.
Ells també ,a vegades jo els guie el seu aprenentatge i altres em guien a mi.
A l'ensenyament tradicional no serie possible però jo crec en aquest canvi metodològic que ens beneficia a tots dos:alumnes i mestres.

No oblidem que ells ja han naixcut amb un món tecnològic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario