Plantetgem cinc possibilitas:
1 Continuar amb la formació tecnològica que necessitem per implementar l'ús de les tauletes ipad en en el centre i la ràdio .El mòn digital és superampli i necessitem anar coneixent més aplicacions per crear continguts i projectes on line:EVA COBOS amb una jornada en juny la setmana d'inici de curs per conèixer ferramentes d'avaluació .
file:///C:/Users/Administrator/Desktop/Las%20mejores%20herramientas%20para%20la%20evaluaci%C3%B3n%20con%20el%20iPad%20-%20PROYECTO%20%23GUAPPIS.htm
2 Iniciar el coneixement de com introduir el pensament computacional des d'infantil a sisé.Les joguines robòtiques com Beep boot ,Ozobot o apps com sratchjr.Més que conèixer element digitals aïllats pendre una línia de Centre a càrreg d'un engenier Jorge Sales de la UJI de robòtica que treballa en aspectes d'educació també a inici de curs i si ´s necessari amb continuació durant el curs escolar
Podem contactar amb especialistes que han fet el curs del mooc de robotica també
http://mooc.educalab.es/courses/INTEF/INTEF159/2015_ED1/about
3 Els mestres de mind fulness cs tenen que fer 360 hores però nosaltres plantetgem fer un taller d'una hora i miaaj al dia durant una setmana (que també pot ser un dia a la setmana durant cinc setmanes) per a iniciació al mind fulness.
Aprende a meditar . Este tallerés un metode teòric-pràctic per introdüir gradualment la meditació i mindfulness en la vida escolar..Està basat en el mètode del filòsof ,poeta i mestre de ioga hindú Gururaj Ananda Yogi.
4 Una jornada de 4hores en divendres dos setmanes per a iniciar els coneixements de la técnica de Inés de corporalment ,és a dir 8 hores i si el CLAUSTRE vol se pot afegir al PAF un curs de 30 hores a lo llarg de tot el curs pròxim.Contcte ines@corporalment.es.
"Nos iniciaria en la Bioneuroemoción que es es un método de investigación cuyo objetivo es: encontrar las claves emocionales, identificar la emoción Oculta que subyace detrás de todo comportamiento disonante, expresado en formas de conductas antisociales, violencia, adicciones y síntomas físicos llamados enfermedades.
La Bioneuroemoción es un método que
permite optimizar los tratamientos que cualquier cliente recibe, sean
alopáticos, complementarios o tradicionales.
La
Bioneuroemoción estudia a partir de
la desadaptación y la sintomatología de las enfermedades, los programas
biológicos que la naturaleza tiene para adaptarse al medio. Trabaja
sobre el desaprendizaje y el posterior aprendizaje." y también nos
ayudaria a mejorar aspectos relacionados con nuestra profesión como la
postura corporal,la voz y los abdominales sin riesgo.Esta técnica
tambien se podria expandir a un curso si despues de la iniciación
hubiera miembros del Claustro interesados en esa continuidad.5 També ens pot interesar com a taller investigar que passa amb els alumnes que tenen Dificultats d'aprenentatge i la relació amb les emocions i elements maduratius psicomotors
http://orientacion.catedu.es/wp-content/uploads/2014/10/inteligencia-emocional-aplicada-a-las-dificultades-de-aprendizaje-CEFIRE-de-Elda1.pdf
http://www.psicologiasentiment.es/servicios.php
Com que després de l'ùltim CLAUSTRE vaig renunciar ha portar la formació el curs 2016-17 deixe penjada aquesta entrada per a que pugue continuar la tasca el docent que tinga interés al meu Centre.
Té les línees generals i 4.200 euros per gastar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario