domingo, 27 de septiembre de 2020

CENT MIL VISITES

 Ja fa huit cursos que estic fent aquest blog.

Gràcies a la meua companyera EMI  que ba començar aquest camí i em va ajudar al principi.

Durant set cursos vaig fer moltes entrades esperant que es recursos i experiències ajudaren a altres companys.

Fa dos cursos vaig aixar el ritme ja que la llei de privacitat de les imatges dels alumnes complicava molt la redacció de lesentrades.

Es poden publicar fotos d'un grup però no de xicotet grup.

Evidentment els grups de logopèdia son d'un a quatre i per tant,encara que amb permís de les famílies,no podia penjar-les.

Com que per a mi era un esforç fer més de mil entrades i quasi 300 a l'any ja vaig deixar de publicar .

Actuament en el començament de l'escola en mig d'una pandèmia he decidit tornar a aquet blog però en lloc de ser un lloc de trobament d'experiències serà un lloc on fer docència on line ,penjar enllaços de recursos de logopèdia i activitats per a fer a casa amb ajuda dels pares.

Amb docència presencial com ara o enfront a una possible docència on line crec important fer una reflexió de com fer logopèdia però amb feed-back per part dels alumnes,

M'ha paregut molt interessant el concepte de pràctica logopèdica.

A alguns països on la logopeda està lluny d'on viuen elsalumnes es fa ja molt de temps així jo vull experimentar aquesta metodologia actualment per si ens confinarem no trobar les mateixes dificultats que vaig tindre de març a juny del curs passat.

Els tutors van tindre accés directe a les famílies però els pts i al no.

Invetigarem durant aquest curs nous canals de pràctica educativa .

Estic fent cursets de formació d'una plataforma gratuita que es diu Udemy on trobem cursos gratis mot interessants per a millorar com educadors.

Ja arribem a les 90.465 visites i m'agradaria arribar a es 100.000.

Quan arribem ens donarem un premi pedagògic,ja pensarem quin .

Curiosament hi ha una altra persona en el mateix nom que jo a youtubbe 

https://www.youtube.com/watch?v=EWgyvEoECEo





No hay comentarios:

Publicar un comentario