martes, 26 de octubre de 2021

Tasca 3 PREZI I GENIALY per a logopèdia

 Anem a investigar dos recursos:

https://prezi.com

https://genial.ly/es/

També ens han ajudat amb els següents enllaços

Bancs d'imatges:

Editar PDF (unir, retallar, convertir a JPG, reduir tamany..):

Comprimir vídeos o fotos:

Prezi ja  la coneixia perquè hem fet vídeos explicatius per als pares amb una forma més xula com és escriure amb guix.

Genialy també perquè a l'escola que jo estava abns van migrar els continguts digitals que empraven a les aules de Nearpot a Gnialy .

He utilitzat les presentacions de contingut però no les ferramentes interactives .per aquest motiu la tercera tasca vaig a fer-la amb interactivitat.
Com que sóc logopeda vaig a fer un mapa de vocabulari on cadascuna de les imatges apareguen en un efecte diferent per a sorprende als meus alumnes.Les acompanyare amb el picto de senyalar i nombrar i al clicar ens portarà a altra pàgina on escriurem  el nom de la imatge ..

Abans de crear un recurs he investigat els jocs que ja hi son i alguns m'han encantat i els usarem a classe ja que son públics i gratüits.


El  recurs que he creat és en castellà i podem usar aquest recurs en un enllaç compartit no es pot descarregar perquè no tinc un pla de pagament però amb l'enllaç podem usar l recurs al l'ordinador de classe.

També he intentat incrustrar-ho al blog .
Una vegada acabat m'ha donat un enllaç i al posar-ho al blog m'adonat que havia una errada ,he anat al recurs que encara podia visualitzar-ho,l'he canviat però no canvia l'enllaç.No sé cóm fer-ho .continuaré investigant.Ho ha fet automàticament com veieu

La segona prova és aquesta:



No hay comentarios:

Publicar un comentario