TASCA 1ª SESSIÓ: La meua dinámica amb plataformes de
videotelefonada
APARTATS |
PROPOSTES |
CONTEXT D’INTERVENCIÓ: |
Utilitzar la plataforma webex per connectar
des de la meua classe d’audició i llenguatge amb l’alumnat de logopèdia d’infantil
que és a casa per diferents motius. |
NOM DE LA DINÀMICA: |
LOGOINFLUENCER |
OBJECTIUS: |
Vull tindre contacte on line amb
ells quan estan a casa de forma que puguen interactuar amb mi de forma no
presencial però dinàmica i realment interactiva .A més a més poder contactar
amb els vídeos de youtube que jo he creat com a logoinfluencer per treballar continguts
de pràxies i respiració que no es poden treballar a l’aula per les mesures
Covid . |
CONTINGUTS: |
Els diferents continguts d’audició
i llenguatge:capacitats prèvies com memòria,discriminació auditiva,imitació,funcions
executives,semàntica,fonètica,morfosintaxi i pragmàtica de 2 anys fins a sis.
|
METODOLOGIA: |
Treball individual. |
DESENVOLUPAMENT: |
Pel canal de comunicació oficial
de l’escola programaríem una sessió setmanal de logopèdia on line
interactiva. El dia d’abans de la connexió enviaríem el enllaç per a que la família
poguera connectar amb mi. En una sessió de 30 minuts. Començaríem amb una presentació
del contingut de 2 minuts. Una activitat compartint la pissarra amb el xiquet
on puga marcar la resposta envoltant una imatge ,continuaríem en un vídeo de
youtube vist a través de la mateixa connexió webex i acabaríem amb un
acomiadament fins la sessió pròxima i donant una activitat(deures) per a la família
que ens enviarien durant la setmana . |
DURACIÓ: |
30 minuts de connexió |
MATERIALS: |
Plataforma webex Vídeo de 10 minuts del meu canal
de youtube nuria g https://www.youtube.com/watch?v=ASjSUJEbzfo Activitats del meu blog L’aula de
nuriapt https://auladenuriapt.blogspot.com/2021/03/llamines-per-parlarabsurds-visuals.html Activitats interactives d’Internet: recursos per a PDI Alexandria https://alexandria.xtec.cat/mod/data/view.php?d=4 Activitats interactives d’Internet https://es.liveworksheets.com/worksheets/es Albums de Picassa , activitats de
pinterest i activitats de pàgines daudició i llenguatge Arxius de PDF dels diferents
continguts de llenguatge oral. |
ESTRATÈGIES A UTILITZAR PER A RESOLDRE DUBTES O
RETICÈNCIES: |
Els meus alumnes son xicotets i no
decideixen .Sí sensibilitzaria a les famílies per a que participaren en les
activitats on line com a un benefici per als seus fills quan les faltes
d’assistència per motius justificats son llargues. L’alumnat ja està acostumat al
treball on line per la docència no presencial del curs passat obligats per la
pandèmia de la Covid 19. |
ALTERNATIVA: |
En cas de que la conexió no siga
possible per qualsevol motiu les activitats sempre les penge al meu blog
d’aula ja que és des d’aquest on treballem també a l’aula ordinària. Ja fa
anys ,crec que des del 2011 que programe els recursos en el meu blog i així
son a l’abast de les famílies i dels xiquets i xiquetes de logopèdia. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario