miércoles, 6 de octubre de 2021

TASCA CURS Eines comunicatives per la docència presencial i en línia.

 

TASCA 1ª SESSIÓ: La meua dinámica amb plataformes de videotelefonada

 

APARTATS

PROPOSTES

CONTEXT D’INTERVENCIÓ:

Utilitzar la plataforma webex per connectar des de la meua classe d’audició i llenguatge amb l’alumnat de logopèdia d’infantil que és a casa per diferents motius.

NOM DE LA DINÀMICA:

LOGOINFLUENCER

OBJECTIUS:

Vull tindre contacte on line amb ells quan estan a casa de forma que puguen interactuar amb mi de forma no presencial però dinàmica i realment interactiva .A més a més poder contactar amb els vídeos de youtube que jo he creat com a logoinfluencer per treballar continguts de pràxies i respiració que no es poden treballar a l’aula per les mesures Covid .

CONTINGUTS:

Els diferents continguts d’audició i llenguatge:capacitats prèvies com memòria,discriminació auditiva,imitació,funcions executives,semàntica,fonètica,morfosintaxi i pragmàtica de 2 anys fins a sis.

 

METODOLOGIA:

Treball individual.

DESENVOLUPAMENT:

Pel canal de comunicació oficial de l’escola programaríem una sessió setmanal de logopèdia on line interactiva. El dia d’abans de la connexió enviaríem el enllaç per a que la família poguera connectar amb mi. En una sessió de 30 minuts. Començaríem amb una presentació del contingut de 2 minuts. Una activitat compartint la pissarra amb el xiquet on puga marcar la resposta envoltant una imatge ,continuaríem en un vídeo de youtube vist a través de la mateixa connexió webex i acabaríem amb un acomiadament fins la sessió pròxima i donant una activitat(deures) per a la família que ens enviarien durant la setmana .

DURACIÓ:

30 minuts de connexió

MATERIALS:

Plataforma webex

 

Vídeo de 10 minuts del meu canal de youtube nuria g

https://www.youtube.com/watch?v=ASjSUJEbzfo

 

Activitats del meu blog L’aula de nuriapt

https://auladenuriapt.blogspot.com/2021/03/llamines-per-parlarabsurds-visuals.html

 

Activitats interactives d’Internet:

recursos per a PDI Alexandria

https://alexandria.xtec.cat/mod/data/view.php?d=4

 

Activitats interactives d’Internet

https://es.liveworksheets.com/worksheets/es

Albums de Picassa , activitats de pinterest i activitats de pàgines daudició i llenguatge

 

Arxius de PDF dels diferents continguts de llenguatge oral.

 

ESTRATÈGIES A UTILITZAR PER A RESOLDRE DUBTES O RETICÈNCIES:

Els meus alumnes son xicotets i no decideixen .Sí sensibilitzaria a les famílies per a que participaren en les activitats on line com a un benefici per als seus fills quan les faltes d’assistència per motius justificats son llargues.

L’alumnat ja està acostumat al treball on line per la docència no presencial del curs passat obligats per la pandèmia de la Covid 19.

ALTERNATIVA:

En cas de que la conexió no siga possible per qualsevol motiu les activitats sempre les penge al meu blog d’aula ja que és des d’aquest on treballem també a l’aula ordinària. Ja fa anys ,crec que des del 2011 que programe els recursos en el meu blog i així son a l’abast de les famílies i dels xiquets i xiquetes de logopèdia.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario