martes, 23 de noviembre de 2021

TASCA 6 Eines per a fer vídeo Openshot i Canva

 Al curs sobre tic ens han facilitat aquest enllaç https://www.openshot.org/es/download/

Clicant damunt tenim la descàrrega de openshot per als ordinadors lliurex d'escola i per als personals de windows.


Instalem el programa a l'ordinador i ja podem començar.

També podem usar altre recurs que ja coneixem d'altra sessió.Abans vam utilitzar presentacions.Ara intentarem fer un vídeo per motivar al nostre alumnat i fer flipped classroom.

Es poden fer videos on s'inserten preguntes .Els alumnes no poden continuar mirant  el vídeo si no responen les preguntes EduCanon  i Edpuzzle .

També en Canva que ja la coneixiem de la tasca  2a de la sessió per a fer presentacions.

Per tant entrem al nostre registre educatiu i en lloc de entrar en presentacions ho fem al dels vídeos.



He pujat les fotos que volia posar al meu drive i les he inserit a la plantilla de video.En una de les plantilles dona la possibilitat de gravar directament des de l'ordinador..Al final puc compartir i descarregar al meu ordinador el resultat.

https://www.canva.com/design/DAEwkx5S6Dw/share/preview?token=hYJsw7H-PrBHpqSxviHBcQ&role=EDITOR&utm_content=DAEwkx5S6Dw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton

Oh sorpresa! He donat per suposat que si la plantilla era de vídeo portava ha música i no és així.




Ara el passare al descarregaré al meu ipad i li afegiré música amb imovie o directament en el editor de vídeo de youtube.També el pujaré al meu canal de youtube nuria g així podre incrustar el resultat en el meu blog educatiu.

Quan puges un vídeo al canal de youtubbe et dona la possibilitat de compartir públicament i també d'incrustar però Canva no.

Per tant continuaré fent els meus vídeos en imovie i youTube.



Tenim informació com aquesta

No hay comentarios:

Publicar un comentario