viernes, 29 de abril de 2016

ROBÒTICA FESTA DE LA LLENGUA 2016

A la festa d'aquest any de la llengua ens ho vam passar molt bé,varem disfrutar de totes les paradetes,ens vam fer un suc de tarontja,ens vam emportar plantetes que nosaltres vam plantar a un test,vam fer-nos un barret de peixet,un mussolet i un separador de pàgines.
També vam veure els robots de la UJI.
Jo vaig disfrutar molt de compartir un dia com aquest amb el meu fill gran que ja és engenier en robòtica i estava al taller.Com que a l'escola hem estat iniciant la robòtica ens va parèixer superinteressant.
 Recordem l'app scratchjr per ipad.
 Jo superorgullosa del meu fill engenier informàtic de robòtica submarina.
 aquest és un dels robots que sí programen els seus companys de robòtica.

El Cefire havia ofertat un curs de scratch i un altre de Arduino .Jo he fet el primer i m'havia inscrit per al segon però he renunciar perquè he compés que es massa difícil per a una mestreta d'escola ,tal vegada per als mestres més experts en tics no però cadascú ha de saber els seus límits.
Però ens vam posar els cabuts.Alguns alumnes van anar vestits amb roba típica i varen ballar amb els cabuts.






En la plataforma de educalab van fer un curs per a introduir la robotica però ja està tancat.He pensat que penge igualment l'enllaç per si podem contactar igualment a traves de les direccions que hi ha en la pàgina .Anirem investigant.
http://mooc.educalab.es/courses/INTEF/INTEF159/2015_ED1/about

No hay comentarios:

Publicar un comentario