sábado, 8 de octubre de 2016

APP PER IPAD ALFAMONSTRUO

A logopèdia treballem amb alumnes de 4 anys.
He trobat aquesta app que és per aprendre els sons inicials i ha una bateria d'activitats molt visuals per associar els objectes amb els sons i grafies.es pot variar entre majúscules i cursiva.Val 3 euros però jo els he pagat agust perquè dona molt de joc i és en castellà .
Marbotic que és la empresa també té unes altres aplicacions per contar que reconeixen els dits dels xiquets i son genials per a matemàtiques però jo no les use a logopèdia.
He trobat més dificultats per treballar amb aquest nivell ja que encara no escriuen molt i les activitats que jo l curs passat treballaba amb primària no les puc gastar.Tenen que ser activitats molt curtes,manipulatives i estructurades .
No he trobat fet res a les tendes de materials educatius .Així que jo  faré els meus pròpis materials i ja aniré ensenyanvos els recursos al bolg.Es alumnes de cinc poden usar mots dels recursos que fea per als de primer.
Per als de quatre els va bé els recursos manipulatius i digitals que podeu trobar al meu canal de youtube nuria g i al meu pinterest .Es pot accedir des del botonet de pinterest a la part esquerra d'aquest blog.


No hay comentarios:

Publicar un comentario