domingo, 27 de noviembre de 2016

QUÈ FA L'ÓS?





Nosaltres juguem amb unes targetes i totes son d'un os .En cadascuna fa una acció diferent.Els xiquets les expliquen i la mestra els dona el model correcte .Ho tornem a repetir.Així cada dia ho van fent un poc millor.Després intenten copiar el dibuix i la mestra escriu com ho diuen o ells intenten fer-ho.

Com es pot veure els nivells son diferents segons el seu nivell de competències actuals .Hi ha alumnes que ho intenten en cursiva,altres en majúscules,altres només paraules...Hi ha molta diversitat amb una mateixa activitat i un mateix dibuix.

He penjat aquesta reflexió al blog perquè vull que qui ho llegisca comprenga que l'atenció a logopèdia ha de ser individual o com a molt de quatre xiquets ja que el que es tracta és de fer activitats a partir del seu nivell i en la parla és difícil fer-ho en un aula amb 20 xiquets.

Per aquest motiu si volem una ensenyança de qualitat no cal posar l'èmfasi en els recursos caríssims sino en recursos personals i baixades de ràtio.

No hay comentarios:

Publicar un comentario