Hem aprés a tapar amb la llengua l'arcada de dents superiors per a des d'aquesta posició fer la r fluixa. També hem fet llistats de r fluixa i forta.
Podeu veure que hi ha paraules de diferents idiomes.No ens pareix mal perquè el so és el mateix r fluixa o dèbil .
Anem a crear històries amb el projecte Agrega.
Molts alumnes d'al tenen dificultats pragmàtiques:
(els costa anticipar com iniciar una conversa amb un company ,com mantindre l'atenciò d'altres companys,usar formules de cortesia...)
Anem a usar aquesta pàgina per crear històries http://agrega.educa.madrid.org/visualizador-1/es/pode/presentacion/visualizadorSinSecuencia/visualizar-datos.jsp
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Lengua/Normas%20de%20cortesia/contenido/sd15/oa_00/index.html
saludar i altres accions http://nea.educastur.princast.es/repositorio/RECURSO_ZIP/1_ibcmass_u01_comunicacion/index.html
per aprendre a buscar significats i sinónims.
http://lexicoon.org/es/pragmatica
Per treballar la r
http://www.actiludis.com/?p=30154
Tenim que anar fent els informes d'avaluació del segon trimestre .
El temps passa tan apresa com dia el nostre amic d'Alicia,el conill que dia "Llego tarde,llego tarde...." de l'unitat d'Alicia en el Pais de les maravelles.
Recordem la importància de la vibració de la llengua
https://www.youtube.com/watch?v=djKlftPkWbo
Recordem els conceptes sonorshttp://www.conaculta.gob.mx/multimedia/Exploradores/index2.html
cuentos para hablar
https://sites.google.com/site/recursosprimercicloprimaria/los-animalitos-del-bosque-conocen-a-la-ardillita
Tornarem a treballar les llegendes i com el curs passat coneixerem a Bufanúvols,Arrancapins i la mitologia de Castelló.Investigarem i ens inventarem un nano d'Almassora.Farem el cap aprofitant les disfresses de galleta d'aquest curs que hem fet per a Carnestoltes.
Recordem i busquem l'unitat 15 de març del curs passat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario