martes, 2 de febrero de 2016

APPS PER EDUCACIÓ ESPECIAL.

Aquest dissabte  30 de gener Celia la mestra de Pt i Miriam la mestra de logopèdia han estat en unes jornades sobre aplicacions per ipad en educació especial que es van fer a l'Vall d'uixó i ho van fer mot bé.

És agradable compartir amb altres mestres la il·lusió per el treball ben fet .

Jo vaig anar a aprendre i m'ho vaig passar genial compartint  il·usió amb persones com jo que creuen en el poder de canvi de l'educació.

Gràcies a l'assesor de noves tecnologies Manel Canseco i a totes les ponents.

Jo com molts mestres busquem ajuda en una pàgina sobre aplicacions d'ipad que es diu guappis.Em va encantar conèixer que darrere d'ella hi ha una persona tan dolça com la ponent i 40 persones més.
A la pàgina web hi podem veure una presentació amb tots els twiters.MOLTES GRÀCIES ROSA.


També vam conèixer que appel ha decidit fer un apartdet per apps d'avaluació i poc a poc aniré investigant.
http://proyectoguappis.blogspot.com.es/2015/11/las-mejores-herramientas-para-la.html

i com l'ipad ens pot ajudar a comunicar-nos amb xiquets amb dificultats de comunicació.Quan jo estudiava magisteri els aparells per comunicar-se eren grans i poc operatius actualment en un telèfon o una tauleta la comunicació per aquest alumnes i per a a gent grant a obert un munt de solucions.
GRÀCIES també a tot eixe munt de persones desconegudes(ingeniers,investigadors,dissenyadors...)que es preocupen per millorar les condicions dels més dèbils)i també el meu reconeixement a la universitat Jaume I i a la de València per els seu treball per recoltzar als alumnes d'educació especial .



 Moltes gràcies a tots:


No hay comentarios:

Publicar un comentario