Quan tenim dificultats per a parlar i ens posen ortodoncia li podem dir disglossia?
Per
a mi el més important no és el nom ,son les activitats que ha de
aprendre per superar les dificultats articulatòries.A vegades cal
esperar a que el aparell faiga el seu treball i després ensenyar a
l'alumne ja que no pot articular bé portant l'aparell però altres
vegades si l'alumne no aprén a respirar i fer els ejercicis de teràpia
miofuncional bé al llevar-li l'aparell continua amb els hàbits
incorrectes i en poc de temps els organs tornen a la seua posició
anterior a portar ortodòncia.ue fer aleshores?Jo crec que depent dels
casos i no hi ha una norma generalitzada ,depent delcontext escolar,dels
sentiments que porte associat el nen amb dificultats articulatòries
,del context dels companys ,de les expectatives de l'ortodonciste i de
l'informe del ortorinolaringòleg.
També és important avaluar bé
quin especialista necessitem i quins son els rols de cadascú.Si es
treballa en equip els resultats son més ràpids i més eficients.
http://www.webconsultas.com/bebes-y-ninos/psicologia-infantil/trastornos-del-habla/las-dislalias-906
No hay comentarios:
Publicar un comentario