domingo, 13 de marzo de 2016

APP PER IPAD :SYNC PAD



Les aplicacions de dibuix en les tauletes són molt fàcils i és una forma de motivar als alumnes per treballar vocabulari expressiu i la consciència fonològica.També podem treballar el vocabulari comprensiu insertant imatges des de google a la pissarra digital.
http://www.teachthought.com/uncategorized/7-apps-to-turn-your-ipad-into-a-digital-whiteboard/

jo he probat amb els meus alumnes :
my blackboard +només per fer dibuixar:jo dibuixe i ells diuen el nom,ells dibuixen i jo ho tinc que encertar.
ShowMe Interactive Whiteboard:ells diuen el nom i pugem imatges d'internet
Educacreations interactive Whiterboard:Fem explicacions i frases
Doceri Intyeractive Whiteboard. també està bé.



Buscavem una ferramenta per fer-ne un resum de tot el projecte amb fotos,vídeos,imatge i text però també amb enllaç a internet i a més a més pdf .Crec que amb  podem fer tot aixó només per 10 euros però tinc que continuar investigant.
https://www.macstories.net/reviews/syncpad-the-collaborative-online-whiteboard-for-ipad-review-giveaway/




No hay comentarios:

Publicar un comentario